søndag 20. juni 2010

Hjertesukk

Begynnelsen er antagelig et godt sted å starte.... sukk..

Og begynnelsen handler altså om at jeg lenge har ønsket meg en blogg. Så, på et øyeblikks innskytelse satte jeg i gang og registrerte meg. Bloggen fikk ikke den adressen jeg ønsket meg, siden alle varianter av "ToBeOne" var opptatt. Så der kom første pausen - før jeg i det hele tatt hadde kommet igang.

Jeg drodlet litt, spurte meg selv og falt ned på "Choice of heart". Fordi alle valg og skapelser i livene våre bør komme fra hjertet. Jeg siterer Aristoteles:

"Hjernen er et organ av mindre betydning. Sjelen sitter i hjertet, som også styrer kroppen"

Så langt; alt vel. Derfra og ut har det vært maaange pauser gitt - phu.... Til jeg fant ut at det ikke fantes noen tilfredsstillende mal der jeg opprettet blogg og at det var litt for omfattende for meg. Da gikk turen hit, og siden har jeg tuklet litt her. Nå TROR jeg kanskje jeg begynner å få LITT oversikt.

Dere får bære over med meg til jeg finner ordentlig ut av dette. Tenkte det skulle være kjempeenkelt (jeg glemte å slippe alle forventninger), men det er jo litt å sette seg inn i for en middelaldrende dame.

Jeg puster og puster, og holder frustrasjonen unna. Og gleder meg til å komme nogenlunde i havn, så skribleriene, funderingene, betraktningene, innsiktene.... om jeg, mitt, mine og livet kan nå frem til dere som gjerne vil lese.

Til da; ta vare på deg selv og øyeblikkene

1 kommentar:

  1. Det er bare meg; "forfatteren" ;) Bare tester litt.....

    SvarSlett